Een craft industry analyse

De Craft and Hobby Association in 2011, vrijgegeven resultaten van onderzoek naar de Amerikaanse ambachtelijke en hobby-industrie. U worden verrast om te leren dat de ambachtelijke en hobbyist bijdrage aan de netto waarde van deze industrie is ongeveer 29 miljard dollar, het dubbele van de 14 miljard dollar voor het eerst gemeld door Craft Organization Directors Association (CODA) in 2001. Een verrassend cijfer te voorschijn komen uit dit onderzoek (zelfs voor ons fervente ambachtelijke liefhebbers) is dat meer dan de helft van de Amerikaanse huishoudens erkend die zich bezighouden met een ambachtelijke activiteit ten minste eenmaal per jaar.

Wanneer we uitpakken dat 29 miljard dollar netto waarde cijfer krijgen we een duidelijker beeld van wie het is dat houdt van hun hobby. Houtbewerking was de koploper in de top 10 ambachtelijke sectoren door te besteden, komen in op 3,32 miljard dollar met 16,8 miljoen mensen die zich bezighouden met deze activiteit. Ik heb zelf een aantal mooie boekentekens gekocht op een lokale zondagmarkt die duidelijk liefdevol is geproduceerd door een dergelijke houtbewerker.

Sinds de internet revolutie elke industrie zich bezighoudt met analytics en die niet zou willen hebben een beeld van hun klantenbestand, zodat savvy marketing campagnes kunnen brengen een beetje meer van die dollar waarde in het bedrijf. En wat een indrukwekkende dollar waarde is het. De kunstenaars onder ons, dacht aan 21,1 miljoen huishoudens, 2,6 miljard dollar uitgegeven aan onze passie. De sieraden maken en kralen ambacht goed voor 2,3 miljard dollar met 14,7 miljoen mensen crafting oorbellen, kettingen, armbanden, en broaches, enz. Meer dan 18 miljoen huishoudens die zich bezighouden met Scrapbooking en andere papercrafts uitgaven 3,3 miljard dollar behoud van familieherinneringen en het draaien van foto’s in familie erfstukken.

Crafting kransen, historisch een symbool van kracht, en in het christendom, een viering van de feestdagen maakte het in een van de top 10 favoriete ambachtelijke activiteiten met 11,6 miljoen die betrokken zijn bij deze activiteit. Dit is niet een keer per jaar alleen bij Kerstmis ambachtelijke als kransen worden ook gebruikt als bruiloft hoofdtooi in veel verschillende culturen. Overigens, bruiloft ambachten geïnjecteerd 803 miljoen dollar in de Amerikaanse ambachtelijke economie.

Met speculatie dat de wereldwijde financiële crisis is verantwoordelijk voor het verstrekken van deze impuls voor de ambachtelijke industrie Hobby Lobby’s Eileen Liffick toegeschreven een toename van mensen die ambachtelijke winkels of online ambachtelijke sites op zoek naar manieren om ambacht te creëren voor hun gezinnen zonder de uitgaven veel geld als gevolg van de huidige economische omstandigheden.

Hoe down uw concurrentie bij de verkoop van uw ambachten

Als een crafter en een kleine ondernemer, u uw eigen ambachtelijke marketing of iemand betalen om het te doen voor je. Het is een evenwichtsoefening. Als je het zelf doet, moet je naar shows gaan of je eigen winkel of website runnen. Hoe meer tijd je besteedt aan dat te doen hoe minder tijd je besteden crafting.

Het opgeven van een aantal van de detailhandelsprijzen van uw ambachtelijke items geeft u meer tijd om te besteden aan uw kunst en over het algemeen een breder marktbereik voor uw waren. Galerie- en winkeleigenaren adverteren, promoten uw werk en bieden een plek met regelmatige uren waar uw werk door veel meer mensen kan worden bekeken dan u alleen bereiken.

Echter, denk niet aan deze benaderingen als de enige opties voor ambachtelijke marketing. Ze zijn slechts de twee uiteinden van het spectrum: van het doen van al je eigen ambachtelijke marketing en zo veel crafting als de tijd het toelaat; aan het gebruik van al uw tijd crafting en het betalen van uw marketeers.

Langs het spectrum is een groot aantal andere benaderingen, sommige zeer eenvoudig, sommige vrij high-tech. Als u op zoek bent naar een betere manier om uw ambachtelijke items te verkopen, probeer dan buiten de doos te denken. Ga verder dan de traditionele methoden van ambachtelijke beurzen, galeries en winkels.

Hieronder zijn een paar ambachtelijke marketing benaderingen die hebben gewerkt voor mij, evenals een aantal intrigerende degenen die ik heb gelezen over, maar hebben niet persoonlijk geprobeerd – nog niet.

Een positief ding dat ik deed weg te nemen van mijn jaren van ambachtelijke beurzen was een heleboel nieuwe crafting vrienden die ook worstelen met ambachtelijke marketing. We helpen elkaar als er kansen ontstaan.

Een zeer gevestigde keramist neemt deel aan een enorme jaarlijkse expo die importeurs uit heel Noord- en Zuid-Amerika trekt. Hij wilde iets helders en kleurrijks om zijn stand aan te kleden en de aandacht van mensen te trekken, dus vroeg hij of ik een aantal van mijn oliedoekzakken wilde laten zien. We hebben allebei goed gedaan en het was best spannend om te denken van mijn tassen reizen naar een ander continent te worden verkocht.

Mijn knutselmaatjes en ik sturen elkaar zaken. De bestelling visitekaartjes en borden van mij. Ik beveel hen en soms tonen hun werk in mijn kleine winkel (geen commissie, geen kosten). Als ze hun eigen winkels hebben, weet ik dat ze hetzelfde voor mij zullen doen!

Crafting Guide For Aion Online – The Tower of Eternity

In Aion zijn er zes verschillende crafting vaardigheden: Alchemie, Armorsmithing, Cooking, Handwerk, Naaien en Weaponsmithing. Om een ambacht te leren, moet je die ambachtsexpert uit de grote stad van je race vinden en 3.466 Kina’s betalen.

Voor Asmodians, ga naar de Tempel van Ambachtslieden in Pandemonium en vind:

Wanneer u de bovenstaande prijs betaalt om het volgende niveau te leren, krijgt u 1 vaardigheidspunt. Als je bijvoorbeeld 99 bent en 17.334 kina’s betaalt om een gewone crafter te worden, wordt je vaardigheid 100.

Het grote gebied onder de ervaringsbalk in het crafting venster is de lijst van uw recepten. Ze zijn georganiseerd op categorie en u elke categorie verbergen of weergeven door op het vak links van de categorienaam te klikken. Wanneer u een werkorder accepteert, zijn deze automatisch de eerste rubriek.

De twee dozen aan de rechterkant, genaamd Product en Required Materials, zijn precies dat. Wanneer u op een specifiek recept klikt, wordt het resultaat weergegeven in het vak Product en worden de benodigde materialen om dat recept te maken weergegeven in het vak Vereiste materialen.

Rechtsonder in het venster bevinden zich twee knoppen en een doos ertussen. De juiste knop is om het nummer in de doos van het geselecteerde recept te maken. De linker knop is een ambachtelijke alles, die het maximale aantal dat u ambachtelijke van de momenteel geselecteerde recept in die doos plaatst.

Wanneer u crafting, het succes of mislukking tarief is afhankelijk van uw vaardigheid in vergelijking met het recept en kans. Als uw vaardigheid gelijk is aan die van het niveau van het recept, uw kans op falen is ongeveer 33%. Als uw vaardigheid is 3 punten hoger dan die van het niveau van het recept, uw kans op falen is ongeveer 15%. Als je vaardigheid tussen de 5 en 10 punten hoger ligt, is je kans om te falen minimaal. Zodra u boven de 10, uw kans op falen is ongelooflijk laag. Zodra het recept grijs wordt, is je kans om te falen 0.

Tot slot, als je een level omhoog, bezoek dezelfde handelaar als je doet voor leveringen om een aantal van de recepten van uw vaartuig te kopen. De rest van de recepten kan worden verkregen door middel van quests of worden gedropt.